Spor

Üç büyüklerin taraftarları golf turnuvasında buluştu

Antalya’nın Serik ilçesinde düzenlenen golf turnuvasında Fenerbahçe, Galatasaray ve Beşiktaş taraftarları dostluk ve centilmenlik mesajı verdi.

Abone Ol

Antalya’nın Serik ilçesinde düzenlenen golf turnuvasında Fenerbahçe, Galatasaray ve Beşiktaş taraftarları aynı sahada buluştu. Regnum Carya Golf Kulübü’nde ilk kez gerçekleştirilen organizasyon, farklı takımların taraftarlarını dostluk ve centilmenlik anlayışıyla bir araya getirerek sporun birleştirici gücünü ön plana çıkardı.

Antalya'nın Serik ilçesindeki Regnum Carya Golf Kulübü'nde düzenlenen turnuvada Fenerbahçe, Galatasaray ve Beşiktaş taraftarları dostluk ve centilmenlik mesajı verdi.

Regnum Carya Golf Kulübü sahasında ilk kez gerçekleştirilen turnuvaya 30 golfçü katıldı. Turnuvada Türkiye Golf Federasyonu'nun eski yönetim kurulu üyesi Recep Turan da yer aldı. Farklı takımlara gönül veren golfçüler, rekabeti saha içinde bırakıp dostluğu ön plana çıkaran organizasyonda bir araya geldi.

Etkinlikte konuşan Regnum Carya Golf Kulübü Genel Müdürü Hasan Ceylan, ilk kez düzenlenen organizasyona ilgiden memnun olduklarını söyledi. Ceylan, 'Üç büyük takımın taraftarlarını bir araya getiren golf turnuvasını gerçekleştiriyoruz. Amacımız futboldaki heyecanı ve mücadeleyi golfte de yaşayabilmek. Turnuvamızın en önemli amacı barış, mücadele ve dostluktur. Üç takım taraftarının kardeşçe bir araya gelerek çok güzel bir organizasyon yapabileceğini gösterdik. Önümüzdeki yıllarda bu turnuvayı daha da büyüterek Türkiye genelinde gerçekleştirmeyi planlıyoruz' dedi.