Antalya Büyükşehir Belediyesi, muharrem ayı kapsamında kent genelinde aşure dağıtımı gerçekleştirecek. Merkez, Manavgat ve Alanya aşevlerinde hazırlanan 40 bin kişilik aşure, 26 Haziran’dan itibaren 19 ilçede vatandaşlara ikram edilecek. Etkinlik, birlik ve paylaşma kültürünü yaşatmayı amaçlıyor.
Antalya Büyükşehir Belediyesi, muharrem ayı boyunca 19 ilçede 40 bin aşure ikramında bulunacak.
Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Merkez aşevi ile Manavgat ve Alanya aşevlerinde hazırlanan aşureler, kent genelinde vatandaşlarla buluşturulacak.
Aşure dağıtım etkinliği ilk olarak 26 Haziran'da Kumluca'da başlayacak, 13 Temmuz'a kadar farklı ilçelerde devam edecek.